فیلم | قرآن سالم کشف شده از اعماق اقیانوس هند
کد خبر: 4199863
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

فیلم | قرآن سالم کشف شده از اعماق اقیانوس هند

یک غواص آفریقای جنوبی یک نسخه قرآن را در عمق ۱۸ متری اقیانوس هند در حالی کشف کرد که صفحات آن در آب دریا کاملاً سالم و بدون خدشه و نقصی باقی مانده است.

به گزارش ایکنا، خبرگزاری شبستان به نقل از عبّر نوشت: مسایلی در زندگی ما رخ می‌دهد که کلمات قادر به توصیف آنها نیست، و ذهن در وصف آنها متحیر است، زیرا این مسایل پیامی برای انسان دارند و برخی از آنها ممکن است معجزه واقعی باشند. اما همیشه توانایی و قدرت خداوند در گنجایش درک بشریت نیست.

«لان هاگرته» غواص و عکاس آفریقای جنوبی در حساب کاربری خود در تیک تاک فیلمی را منتشر کرد که در آن از کشف یک نسخه قرآن در عمیق ۱۸ متری در اقیانوس هند خبر داد.

این فیلم که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

این فیلم نشان می‌دهد که صفحات قرآن کامل است، به طوری که آب تأثیری بر برگه‌های نداشته است که در آب حل شود. غافلگیری دیگری این بود که این قرآن در سوره اعراف باز بود که در مورد داستان حضرت نوح(ع) است.

این فیلم نشان می‌دهد که آیه ۶۳ و ۶۴ سوره اعراف در قرآن باز است: «أَوَعَجِبتُمۡ أَن جَآءَکُمۡ ذِکرٞ مِّن رَّبِّکُمۡ عَلَیٰ رَجُلٖ مِّنکُمۡ لِیُنذِرَکُمۡ وَلِتَتَّقُواْ وَلَعَلَّکُمۡ تُرۡحَمُونَ: آيا تعجب كرديد كه بر مردى از خودتان پندى از جانب پروردگارتان براى شما آمده تا شما را بيم دهد و تا شما پرهيزگارى كنيد و باشد كه مورد رحمت قرار گيريد(۶۳) و «فَکَذَّبُوهُ فَأَنجَینَٰاهُ وَٱلَّذِینَ مَعَهُۥ فِی ٱلفُلکِ وَأَغرَقنَا ٱلَّذِینَ کَذَّبُواْ بِـَٔایَٰتِنَآۚ إِنَّهُمۡ کَانُواْ قَوۡمًا عَمِینَ: پس او را تكذيب كردند و ما او و كسانى را كه با وى در كشتى بودند نجات داديم و كسانى را كه آيات ما را دروغ پنداشتند غرق كرديم زيرا آنان گروهى كور[دل] بودند(۶۴)».

این فیلم تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت، زیرا آب تأثیری بر صفحات قرآن نگذاشته است.

انتهای پیام
captcha